ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ Меню
104

контакт-центр

Контакт-центр 0612 28 74 04

Контакт-центр0612 28 74 04

16.01.2019 / 11:13

Як передати показання лічильника

Нарахування за природних газ для споживачів, які мають встановлені лічильники, здійснюється відповідно до показань їхніх приладів. Щоб точно відобразити обсяг використаного газу впродовж місяця, споживач повинен станом на 1-ше зафіксувати показання лічильника та з 1-го по 5-те число місяця у зручний для себе спосіб передати ці дані газовій компанії.

 

Розрахунковим періодом за використаний обсяг спожитого газу є повний календарний місяць – з 1 по 1 число. Тому, щоб Ваші нарахування відповідали фактичним показанням лічильника, необхідно щомісяця станом на 1-ше число фіксувати показання лічильника та самостійно впродовж наступних п’яти днів передавати їх до газового господарства. Відповідна процедура передбачена Кодексом газорозподільних мереж, який затверджений державним регулятором НКРЕКП.

1. Зафіксувати показання в Особистому кабінетіна сайті 104.ua. Для реєстрації кабінету необхідно вказати номер особового рахунку і суму останнього платежу. Детальну інструкцію як зареєструватися в Особистому кабінеті, читайте на сайті 104.ua у розділі «Як зареєструватися».

2. За допомогою мобільного додатку 104Mobile. Завантажити тестову версію 104 Mobile на свій мобільний можна за посиланням Google Play. Тестова версія 104 Mobile наразі розроблена для мобільних пристроїв, які працюють на операційній системі ОС Android  (версія 4.1 або вище).

3. Через чат-бот 7104ua у месенджері Viber. Для реєстрації потрібно відсканувати QR-код через месенджер, ввести особовий рахунок (розпочинається з 071), суму останньої оплати або номер лічильника. Зареєструватись можна за допомогою детальної інструкції - https://viber.104.ua.

4. За допомогою СМС на короткий номер 7104. У повідомленні необхідно вказати номер рахунку та показання лічильника у форматі: ХХХХХХХХХХ YYYYY, де ХХХХХХХХХХ – 10 цифр особового рахунку, YYYYY – показання лічильника (до 5 цифр). Між даними особового рахунку і показаннями необхідно ввести пробіл. Після відправлення повідомлення споживач автоматично отримує відповідь: «Ваші показання прийняті та оброблені. Дякуємо». Якщо клієнт отримав відповідь «Невірний формат», це означає, що дані, які він надіслав, вказані не коректно. Йому необхідно їх перевірити та повторити спробу. 

5. За номером контакт-центру 061 228 74 04 за допомогою IVR . Користуючись підказками голосового меню, необхідно ввести номер особового рахунку та показання.
Споживачам варто перевірити, чи зафіксовані передані ними показання лічильника в розрахунковій системі. Найзручніше це зробити через Особистий кабінет на сайті 104.ua.

Якщо у газової компанії відсутні показання Вашого лічильника, або дані приладу зафіксовані не за повний календарний місяць, тоді за період відсутності показань обсяг спожитого газу здійснюється розрахунковим методом. Процес розрахунку спожитого газу у випадку відсутності показань лічильника затверджений Кодексом газорозподільних мереж.Зокрема, він здійснюється за спеціальними профілями споживачів та базується на минулорічних даних обсягу спожитого газу конкретного споживача. Саме тому у споживачів, які вчасно не подають показання лічильників, розрахункове визначення використаного палива може бути більше або менше фактичного.

Увага! Оскільки обробка даних, переданих через інші засоби зв’язку, окрім «Особистого кабінету», може зайняти кілька днів, то газорозподільне підприємства радять не відтягувати подання показань лічильника на 5 число та повідомляти їх впродовж наступних трьох днів після 1-го числа.