ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ Меню
104

контакт-центр

Контакт-центр 0612 28 74 04

Контакт-центр0612 28 74 04

30.01.2015 / 15:18

Як уникнути рахунку з розрахунковим споживанням

Щоб уникнути розбіжностей у нарахуваннях за спожитий природний газ, необхідно щомісяця, станом на 1 число, фіксувати показання приладів обліку та до 5 числа передавати дані газопостачальній організації.Це дозволить Вам бути впевненими, що Ви сплачуєте саме за той обсяг газу, який фактично використали.

Якщо Ви отримали рахунок, у якому вказані розрахункові, а не фактичні обсяги спожитого природного газу, це означає, що газова компанія вчасно не отримала від Вас інформацію про об'єми спожитого газу.

Відповідно до положень Кодексу газорозподільних систем зняття показань лічильника газу повинні проводитися споживачем щомісяця станом на 1 число. Передавати дані за попередній місяць необхідно з 1 по 5 число поточного місяця. Газова компанія має право контролювати правильність зняття показань. Для цього, не рідше одного разу на півроку, показання приладів обліку фіксуються контролерами компанії та підтверджуються підписом споживача. 

Якщо споживач не передав показання приладу обліку, автоматизована система обчислює прогнозований обсяг споживання. Так як фактичне використання палива може бути більше або менше розрахункового, у споживача виникають розбіжності з нарахуваннями. Після своєчасного внесення показань лічильника в наступному місяці система автоматично відкоригує попередні нарахування. 

Способи передачі показань лічильника:

1.Зафіксувати показання в Особистому кабінетіна сайті 104.ua. Для реєстрації кабінету необхідно вказати номер особового рахунку і суму останнього платежу. Детальну інструкцію як зареєструватися в Особистому кабінеті, читайте на сайті 104.ua у розділі «Як зареєструватися».

2.За допомогою мобільного додатку 104Mobile. Завантажити тестову версію 104 Mobile на свій мобільний можна за посиланням Google Play. Тестова версія 104 Mobile наразі розроблена для мобільних пристроїв, які працюють на операційній системі ОС Android  (версія 4.1 або вище).

3. Через чат-бот 7104ua у месенджері Viber. Для реєстрації потрібно відсканувати QR-код через месенджер, ввести особовий рахунок (розпочинається з 071), суму останньої оплати або номер лічильника. Зареєструватись можна за допомогою детальної інструкції - https://viber.104.ua.

4. За допомогою СМС на короткий номер 7104. У повідомленні необхідно вказати номер рахунку та показання лічильника у форматі: ХХХХХХХХХХ YYYYY, де ХХХХХХХХХХ – 10 цифр особового рахунку, YYYYY – показання лічильника (до 5 цифр). Між даними особового рахунку і показаннями необхідно ввести пробіл. Після відправлення повідомлення споживач автоматично отримує відповідь: «Ваші показання прийняті та оброблені. Дякуємо». Якщо клієнт отримав відповідь «Невірний формат», це означає, що дані, які він надіслав, вказані не коректно. Йому необхідно їх перевірити та повторити спробу. За даними операторів, вартість відправлення SMS на номер 7104 для абонентів мережі ПрАТ "Київстар" становить 1.00 грн грн, ТОВ «лайфселл» (lifecell) – 1.00 грн, ПрАТ "МТС Україна" (МТС і Vodafone) - 1.00 грн. Тарифи зазначені з урахуванням ПДВ і збору до Пенсійного фонду.

5. За номером контакт-центру 061 228 74 04 за допомогою IVR . Користуючись підказками голосового меню, необхідно ввести номер особового рахунку та показання.
Споживачам варто перевірити, чи зафіксовані передані ними показання лічильника в розрахунковій системі. Найзручніше це зробити через Особистий кабінет на сайті 104.ua.

Нагадуємо, що передані показання відобразяться в системі, не відразу. В залежності від способу передачі – на це знадобиться від одного дня (при передачі через Особистий кабінет на сайті 104) до 5 робочих днів.